Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2007


Βρε,βρε καλως τα παιδια!Εδω ανακαλυψα που λετε και γω σαν παιδι,ενα δικτυακο χωραφακι και αποφασισα να το ονομασω να του δωσω χρωμα,γευση και ζωη και οσοι περνατε αφηστε την προσωπικη πινελια σας..Νομοι και Κανονες δεν υπαρχουν!Σεβομαι τον εαυτο μου και φτιαχνω εναν κυκλο και αυτος ανοιγει και ξεκινα....και παλι απο οπου αρχισε καταληγει!Αντε λοιπον να δουμε ποσο θα ζησει να ευτυχησει το μπλογκακι του κυρ-Φανη.!Το fazerακι μου ειναι καπου στην Β.Εβοια ορφανο και λυπημενο και φταιω μονο εγω γι αυτο..του δωσα υποσχεση ομως πως θα επανορθωσω΄΄λιαν΄΄συντομως!!!!FAZER αγαπη μου διτροχη,μικρη μου ντολλυ...θα ρθω συντομα...θα ξαναπαρεις μπρος και θα μετρησουμε ακομα πολλα υγιη και γεματα ευτυχια μοτοσυκλετιστικα χιλιομετρα..!!!

1 σχόλιο:

mefemp είπε...

αγαπητέ φίλε φάνη πολύ καλή η προσπάθεια σού!έχεις γράψει αρκετά πράγματα και γι' αυτό νιώθω την ανάγκη να τα σχολιάσω ένα-ένα ξεχωριστά.
Βεβαίως όλοι αναγνωρίζουμε το πολύ σπουδαίο έργο του π.Ιεροθέου και ιδιαιτέρως τα μέλη της κατασκήνωσης.Είναι άνθρωπος που έχει αφιερώσει τη ζωή του πρώτα απ' όλα στον Χριστό, αλλά και στους νέους ανθρώπους.Ακόμα και αν πολλές φορές οι συνθήκες δεν είναι και πολύ ευνοικές..
Τι να πούμε για την κατασκήνωση.Αποτελέι χωρίς αμφιβολία χώρο αναψυχής, όπου καταφεύγουμε ψάχνοντας ψυχική και σωματική ξεκούραση.
όσο για τον αερομοντελισμό δυστυχώς δεν είμαι ο κατάλληλος για να εκφράσω άποψη.το μόνο που μπορώ να σου πω, δεδομένου ότι οι φίλοι αυτού του αθλήματος είναι σχετικά λίγοι, είναι να σου ευχηθώ να βρείς την κατάλληλη διαδυκτιακή παρέα για να συζητήσεται τα σχετικά.
τέλος εξέφρασες την αγάπη σου για τις μηχανές.το μόνο πάλι που μπορώ να σου πω είναι ότι κι εγώ πήρα το δικό μου μηχανάκι και τώρα βρίσκομαι στην άχαρη περίοδο του στρωσίματος.τι να κανουμε.θα περάσει και μετά ποιος μας πιάνει.
καλή τύχη στο καινούργιο σου blogg.